Inloopspreekuur wijkagenten
Elke eerste woensdag van de maand zijn Stichting Welzin, Stichting Balans, de Boa’s en wijkagenten Lia Hooijer en Laura van de Kraats aanwezig in De Basis.
Inwoners kunnen tijdens dit inloopuur bij de wijkagenten terecht met vragen, zorgen of meldingen over de veiligheid en leefbaarheid in de wijk. Denk bijvoorbeeld aan overlast, verdachte situaties, verkeersveiligheid, of vragen over preventie en veiligheid. De wijkagenten luisteren, denken mee en helpen inwoners graag op weg.
